-->

søndag 1. desember 2013

Velkommen, Desember!

~          *          ~

Dette er måneden jeg har ventet på i nesten et helt år, og nå kan julestemningen virkelig, og endelig få løpe løpsk. 
I går hadde jeg bakedag med mamma, og vi bakte pepperkaker, kakemenn, og Sahra Bernard. Det var så hyggelig! Jeg og mamma, og Peter Jöback, Kurt Nilsen, Alf Prøysen og en rekke andre artister.
Vi rakk kun disse slagene i går, så de resterende fire får vente til en annen dag.


Syv slag eller ikke; det er mye å se frem til nå! 
Allerede i går fikk jeg en super førjulsgave som jeg har ønsket meg lenge, og den skal få komme frem i et eget innlegg her på bloggen. 


Dagen i dag skal virkelig nytes til det absolutt fulle! 
Nå på morgenen skal det shines litt opp rundt omkring, og senere kommer middagsgjestene. 
Men også de resterende 23 dagene skal nytes.
På planen står både konserter, julegaveshopping, julebord, juleverksted, mer julebakst, julegaveinnpakning, og hvis jeg teller med dagen i dag; fire lys og tenne.


Så tenner vi et lys i kveld,
Vi tenner det for glede.
Det står å skinner for seg selv,
Og oss som er tilstede.
Så tenner vi et lys i kveld,
Vi tenner det for glede

PS: ingen av oss har noensinne hevdet at vi er verken mesterbakere- eller mesterpyntere! Laget med kjærlighet :-)
I dag skal forresten den aller første episoden av Jul i Skomakergata sees, og jeg kunne ikke gledet meg mer! 
Så det kan godt tenkes at det blir laget en liten adventsappelsin i dag, også. Bare for ordens skyld.

~          *           ~

Ha en super Første Søndag i Advent alle der ute! 
Håper dere nyter den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar