-->

fredag 6. desember 2013

Toppliste: Julesanger

Her kommer et dryss av favoritt-julesanger i alle kategorier! Mange har du nok hørt før, kanskje det er mange du savner? Send meg gjerne forslag i kommentarfeltet!

TOPP 10
Voksne/ungdom
  1. Believe - Josh Groban
  2. Driving Home For Christmas
  3. Have Yourself a Merry Little Christmas
  4. Grown-up Christmas List - Amy Grant
  5. I Did It All For You - Rascal Flatts
  6. When You Wish Upon A Star
  7. It's The Most Wonderful Time of the Year
  8. It's Beginning to Look a Lot Like Christmas
  9. Viskar En Bön - Peter Jöback
  10. White Christmas - Rascal Flatts

Spotify liste HER (for enda flere sanger, og for flere versjoner av de forskjellige sangene)

TOPP 5
Barn (og voksne)
  1. En Stjerne Skinner i Natt
  2. Vi tenner Våre lykter
  3. Bare Det Altså Snart Var Jul - Mikke Mus Koret
  4. Julepresangen Alf Prøysen
  5. Julekort - Vidar Lonn-Arnesen

Spotify liste HER

TOPP 5
Alternative Julesanger:
  1. Et Juleevangelium - Klovner I Kamp
  2. All I Want For Christmas Is You - My Chemical Romance
  3. Baby Please Come Home - Anberlin
  4. Christmas in Hollywood - Hollywood Undead
  5. Christmas Is Creepy - Fred Figglehorn (kan være noe for barna)
Spotify liste HER


Spotify listene vil bli oppdatert så snart jeg finner nye julesanger som jeg liker, og som jeg syntes det er verdt å høre på. Så sjekk dem gjerne ut :-)

Og PS. dersom du har barn er det ganske garantert at CD'en 'Pepinos Jul' kommer til å slå an, både for de små, og også for de voksne.

PS 2. Grunnen til at det står artist på noen av sangene, men ikke på andre, kan det være flere grunner til. Den vanligste grunnen er at jeg liker sangen med mange forskjellige artister, og den andre grunnen er at jeg liker sangen med en spesiell artist, evt. at artisten ikke er like kjent

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar