-->

tirsdag 17. desember 2013

1 uke igjen

Nå er det bare èn uke igjen til dagen vi alle venter på er her. 
Èn eneste, liten uke igjen, til julaften.

 ~          *          ~

Jeg har enda ikke bakt ferdig mine syv slag, så det håper jeg på å få gjort i morgen, eller senest i overimorgen. 
Alle julegavene er ferdige (utenom de jeg skal lage selv, for de holder jeg på med nå i dag).
Juletreet er ordnet, pynten er på plass, julestemningen er imidlertid borte. Sammen med gavene jeg skal lage selv er julestemningen det eneste som mangler. Og jeg tror heller ikke jeg rekker å få den tilbake før jul.

Her er det nemlig meldt kun mildegrader og regn, helt frem til julaften. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre med det? Julestemningen altså?

 Helt fra september/oktober gleder jeg meg utrolig mye til jul, men da er snø en veldig viktig faktor, så når desember kommer - uten snø - da er det kanskje ikke rart den forsvinner.. Så hvis DU har noen tips til hvordan jeg kan få julestemningen tilbake, selvom jeg ikke får snø, så vær så snill, skriv en kommentar. Du kan være så anonym du bare vil, så det er da ingen grunn til at du ikke skal kunne hjelpe meg, hvis du har noen tips? 

Uansett: Gledelig jul om bare en uke! 

~          *          ~

Er du klar?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar