-->

søndag 8. desember 2013

2. søndag i advent

Ja, dere.
Andre søndag i advent.
Da tenker jeg at vi nesten, på en måte, er halvveis i adventstiden. (jeg vet vi ikke er det, da)
Endelig har snøen kommet til meg også! Og det ligger et fint lag på bakken. Det var så herlig å våkne opp til det, spesielt etter et litt stressende julebord i går! (men det var veldig koselig)


Snart skal frokosten inntas her, så må jeg få ryddet litt før jeg tar med meg lillebroren min til den kjære tanten min for å bake. Det blir også koselig, så jeg gleder meg! 

Så tenner vi et lys i dag,
Vi tenner det for glede.
Det står og skinner for seg selv,
og oss som er tilstede.

Så tenner vi to lys i dag,
To lys for håp og glede.
De står og skinner for seg selv,
og oss som er tilstede.
Så tenner vi to lys i dag, to lys for håp og glede

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar