-->

mandag 9. desember 2013

Bakedag


Så var den årlige bakedagen hos tante over (i går, vel og merke), og jeg vil si den ble utrolig vellykket! Massevis av pepperkaker ble knadd, kjevlet, trykket ut, stekt og pyntet, og det var seks barn som var rimelig fornøyd med egen innsats! 


Det er alltid så hyggelig å dra dit for å bake i løpet av desember, sammen med broren min, bestemoren min, tante og onkel, mer eller mindre alle søskenbarna, og også barna til de voksne søskenbarna. 


Koselig er det iallfall, og i dag fikk jeg også introdusert de fleste barna for Polarekspressen! Tenk at de ikke hadde sett den før. Passet bra gjorde det også, i og med at den første snøen falt her hos meg i dag. 
(og PS. Beklager dårlige bilder)

Alle foto: Privat, tatt av meg
Ønsker dere alle en bra start, på en forhåpentligvis bra uke! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar