-->

søndag 29. desember 2013

Julen 2013

Hei alle sammen, og beklager for fraværet! 
Lille julaften glemte jeg PC-laderen min et annet sted, så nesten frem til nå har jeg vært uten PC. 

Nå som julen nærmer seg over, er det jo naturlig at vi nærmest sier farvel for denne gang - sees til neste år. 
Så fort julestemningen melder seg hos meg vil jeg nok komme krypende tilbake. Dessuten er det jo enda noen dager til 13. dag jul, og så er det jo veldig, veldig snart nyttårsaften. 

Jeg vil også etterhvert dele et innlegg med dere om hvordan julen min har vært, hva jeg har vært glad for, og hva jeg kanskje vil prøve å gjøre annerledes til neste år. Mange bilder kommer når jeg bare får sortert og samlet inn, og jeg gleder meg veldig til å dele dem med dere.

For min del har ikke denne julen egentlig vært noe spesielt.. Snøen kom aldri tilbake til meg, og i dag er det rene våren ute. Julaften var veldig koselig, men ikke engang 'Tre Nøtter Til Askepott' eller 'From All of Us to All of You' fikk meg i julestemning, og ikke den tradisjonelle julestrømpa på soveromsdøren heller.

Jaja. Uti januar engang kommer den nok tilbake, og hvis det kommer noe snø hit, blir det nok som en liten julaften igjen da! Jeg krysser iallfall fingrene, for det blir faktisk ikke jul for meg før snøen ligger som et tykt slep på bakken.
Selvom det viktigste er å vise medmenneskelighet, være med familie, vise omsorg, og å være lykkelige for det vi faktisk har.

Jeg håper iallfall at alle dere har hatt en strålende jul, og jeg ønsker dere alle et riktig godt nyttår, og nå som jeg har pc igjen snakkes vi kanskje allerede i morgen! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar