-->

tirsdag 1. oktober 2013

Oktober!

Nå er vi allerede i oktober, og vi vet alle hva det betyr: to måneder igjen til 1. desember, og også til første søndag i advent! Som jeg gleder meg! Det skal bli helt fantastisk å  finne frem julepynten, kjenne luktene fra julebaksten, og å kunne høre på julemusikk hele tiden - uten at noen ser rart på deg. Jeg gleder meg helt forferdelig mye!



Ville bare stikke innom for å gi alle en heads-up, og for å ønske dere en fantastisk måned. Forhåpentligvis vil den første snøen falle i løpet av Oktober, og jeg har en sterk følelse at snøen vil komme for å bli liggende tidlig også i Østfold dette året. Det håper jeg virkelig, fordi at for meg blir det ikke ordentlig jul før det ligger et tykt lag snø utenfor. 

 Kryss fingrene for meg alle sammen - det vil jeg trenge.

Alle bilder er hentet fra Pinterest.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar