-->

mandag 28. oktober 2013

Kommende juleverksted

Rundt midten av november har jeg planlagt juleverksted sammen med en veldig herlig person, som er nesten like juleglad som meg selv. dette har vært planlagt veldig lenge, og da planla vi også hva vi skulle lage. I dag har jeg altså vært å kjøpt inn noe av det vi trenger for at alt dette skal gå så bra til som overhode mulig. Vi tenkte å prøve oss på noe enkelt, og derfor har vi kjøpt inn noen søte materialsett fra Panduro som vi skal prøve å sette sammen.

Bildet funnet ved søk på "julekuler" på Google.
I tillegg tenkte iallfall jeg å prøve meg på å lage julekuler. Mange av de vi har fra før av begynner å bli litt gamle, så nå er det på tide å blande gammelt med nytt. Nøyaktig hva det blir får dere se i november, og de tingene jeg lager helt fra bunnen av vil jeg legge ut oppskrifter på, slik at dere rekker å prøve det ut selv før julen er over, dersom dere ønsker det! 

Bildet funnet ved søk på "julekuler" på Google.

Håper starten på uken deres har vært super, og at det setter standarden for resten av uka! 

I dag er det forresten bare 1 måned og 2 dager til 1. desember, og 1 måned, 3 uker og 5 dager igjen til julaften!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar