-->

mandag 7. oktober 2013

Årets første julegave

Som overskriften tilsier har jeg altså endelig gått til innkjøp av årets første julegave! Som jeg har sagt tidligere liker jeg aller best å planlegge innkjøpene i lang tid, for så å dra ut og kjøpe alt på en gang, men for meg er det viktigere at hver og en får noe de kommer til å få mye glede av, og det er ikke sikkert at den perfekte gaven er å finne i butikk.




Denne første gaven ble kjøpt til pappaen min, og jeg både tror og håper at han vil finne denne gaven både praktisk, interessant og morsom. Denne gaven er ikke å finne i noen butikk, så om jeg bestiller nett-gavene lenge før desember gjør jo ikke det noe. Den har ganske lang frakt tid (ettersom den blir sendt fra Kina), så tidlig ute måtte jeg vært uansett. Nå gleder jeg meg veldig til å få den i hus, og til å gjemme den bort fram til felles innpakking i midten av desember.





Nå klarer jeg nesten ikke vente til jul! Kanskje jeg kommer til å bestille flere gaver fra nettet i nærmeste fremtid. Denne juleshopping gir iallfall virkelig mersmak!


Alle bilder er funnet på Google bildesøk. Dette inspirerer meg, håper det inspirerer også dere!



Håper dere har en super mandag så langt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar