-->

søndag 20. oktober 2013

Den første snøen

Til slutt kom den altså, årets første snø for min del (på denne siden av halvåret, såklart). Da jeg våknet i dag fikk jeg en sterk følelse av at jeg burde se ut av vinduet, og på rent instinkt gjorde jeg det (selvom jeg egentlig kunne tenke meg å lukke øynene og sove enda litt til). Utenfor vinduet dalte altså snøen så fint og fredfullt ned. Det var ganske store snøflak også! Dessverre er det meste allerede borte, og snøen som falt ligner mer på regn nå. Har hørt rykter om at det skal komme mer igjen i morgen, så det krysser jeg fingrene for! 

   
Det syntes kanskje ikke så veldig godt, men hvis dere ser nøye etter, blant annet på taket, så har det lagt seg litt der!


Julestemningen er så til de grader tilstede når det snør! Spesielt når det er varmt og lunt inne, og man bare kan kose seg hele dagen. 

Har sett at mange flere også har fått snø i dag, og slik jeg forstår det er det litt spredte meninger om nettopp dette. Dersom du er en av de som har fått snø, og som er glad for det - nyt det! Og send meg gjerne bilder av snøen der du befinner deg! Ha en nydelig, søndag. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar