-->

søndag 27. oktober 2013

Vaskedag og tente lys

Som jeg såvidt fortalte forrige gang, har jeg brukt hele helgen på å male soverommet, derfor bestemte jeg meg for at i dag er dagen for storrengjøring på nevnte rom. Veggene tok jeg selvsagt før jeg malte, så i dag ble det en skikkelig gjennomskuring av tak, lister, gulv og ellers alle andre kriker og kroker. Nå ble det så koselig her, og for første gang på denne siden av halvåret fikk flanell omfavne dynene og putene våre! 

Eget foto - beklager kornete bilde! Får nok bedre teken etterhvert! Telysholdere fra Skeidar
Er så deilig når slike ting blir gjort, og når man kan tenne noen lys, lene seg tilbake og føle at "i dag har jeg gjort en god innsats, og på grunn av det kan jeg kose meg med dette nå!" Dèt er en fantastisk følelse det.  
Kjenner jeg imidlertid meg selv rett, blir det nok en halv-storrengjøring på soverommet èn gang til før jul, men da vil det være enda koseligere! 

Eget foto - Kvadratiske lys i bakgrunn fra IKEA, telysholdere fra KID.
Nå som jeg er nydusja, og har flanell på senga vil jeg egentlig bare hoppe til køys så fort som overhodet mulig, så det tror jeg skjer om ikke altfor lenge. 

Håper dere har hatt en super dag, snart er det bare èn måned igjen til første desember, og første søndag i advent! 



Vi snakkes :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar