-->

mandag 11. desember 2017

Kalender


Til tross for at jeg har flyttet hjemmefra kommer fremdeles min flinke og kreative mamma med kalender til meg <3 

Endelig har jeg fått den opp på veggen i leiligheten!



Sist jeg viste bilde av den på bloggen kommenterte jeg at nissedama i andre etasje hadde mistet hodet.. 
Det har hun altså ikke fått på plass enda - men mamma har lovet at det skal være tilbake innen neste desember! 

Kalenderen i år er utrolig koselig - hver dag finner jeg et nytt bilde som minner meg om en god opplevelse fra barndommen.

Til neste år må vi få laget en slik hjemmelaget kalender til samboer også. Slik at begge kan henge sammen på denne veggen, og slik at han også har en ekstra hyggelig ting å glede seg til hver dag.

~          *          ~
Flinke, snille mammaen min!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar