-->

tirsdag 12. desember 2017

Hjelpemiddelet som redder besinnelsen


Jeg har vanskelig for å tro at det bare er jeg som river meg i håret av et kjent norsk fenomen i jula: julestjerner som henger skjevt.

Selv har jeg slitt med dette i mange år. Noen år har jeg vært heldig, andre ganger har jeg langt ifra fått det til.

Men i fjor kjøpte jeg noe som på sitt eget vis har reddet julen i år, og for andre som sliter med samme problem som meg ønsker jeg å dele dette gode tipset (og jeg vet at dere finnes, for bare en kort gåtur i nabolaget vitner tydelig om at flere har samme problem).


Denne lure saken kjøpte jeg på Clas Ohlson. Du fester bare den lille greia på ledningen, og vrir til den henger rett. Det er to i pakken, og koster bare 39,90,-. Dét er verdt det, det!

Imidlertid slet jeg litt med min egen stjerne i år (ny fra IKEA). Ledningen var litt for tykk og stri, men det fikset samboeren min kjapt og lett med med strips.

Se så fint stjerna henger <3 

Må få tatt et hyggeligere bilde av dette i løpet av dagen, men stjerna henger pent, da!
~          *          ~
Bare hyggelig!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar