-->

fredag 1. november 2013

ENDELIG NOVEMBER!

Endelig har November kommet - om en måned vil det være første desember, og før det er nok mye gjort. Endelig kan man slå seg litt løs! Her i huset skal denne dagen nytes med hjemmelaget pizza, og gulrotkake, og hvem vet - kanskje jeg setter på Home Alone mens jeg er i gang. 



Denne måneden skal mye skje. Det første juleverkstedet finner sted, det blir nok en tur til Vestby Outlet, og også en tur til IKEA. I tillegg skal det være et litt annerledes juleverksted her, hvor vi skal lage julekort, og det meste av huset skal være skinnende rent. I slutten av måneden kommer julepynten opp, og det gleder jeg meg til. 


Jul på IKEA
Juleturen blir også bestilt, og det skal bli så deilig å få det i boks. Jeg gleder meg over November! 


http://hansen-lind.blogspot.no/2010_11_01_archive.html
Om bare èn liten måned vil det være første søndag i advent. Det skal bli så mye kos, så nå håper jeg inderlig at snøen kommer snart. Her er det ikke engang tegn til snø, og vi hadde det verste uværet her på lenge i natt. Nå derimot skinner solen, og gradestokken viser hele 14 varmegrader. Jeg krysser fingrene for at gradene synker betraktelig, veldig fort. Jeg vil helle ha snø lenge før jul, enn lenge etter

Jeg ønsker dere alle en riktig god Første November!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar