-->

tirsdag 26. november 2013

Juleinspirasjon

Det er lenge siden jeg har lagt ut et innlegg om hva som inspirerer meg, og hva som gir meg julestemning. En stor del av julestemninga mi får jeg rett og slett fra de sosiale mediene. På Facebook følger jeg sidene "Believe in the Magic of Christmas" og "Capture the Magic of Christmas" som legger ut utrolig koselige og inspirerende bilder, og på Pinterest følger jeg mange forskjellige julekontoer. I det siste har det hopet seg opp så mange nydelige julerelaterte bilder, som jeg rett og slett bare må dele med dere. Dessverre er det så mange at jeg nok må dele det inn i kategorier, og den første, er snø. 

For meg handler ikke julen bare om tente lys, julegaver, julemat, å skrive lister, og slike ting. For meg er hele vinteren et symbol på jul. Uten snø blir det rett og slett ikke helt jul i mitt hode. Derfor drømmer jeg meg bort i bildene av disse vakre snølandskapene, og håper at jeg får snø til jul i år. 











































Soverommet endte forresten opp med julegardiner, og masse hyggelig julepynt, så det kommer jeg til å vise frem når jeg bare finner igjen kameraet mitt. 

~          *          ~

Håper alle har hatt en super dag så langt, og at dere som er så heldige å ha fått snø, husker å nyyte det! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar