-->

mandag 11. november 2013

Julegavetips

Dette vil komme til å høres litt klisjè ut, men mange lurer på hva man skal gi til den som "har alt". Jeg har lurt på det mange ganger før, og for et par dager siden fikk jeg en idè som jeg gjerne vil dele med dere. 

Det er tross alt veldig mange som aldri vet hva de ønsker seg, og som egentlig aldri trenger noe som helst (iallfall ikke noe som er til en OK pris, og som vanlige mennesker pleier å kjøpe til de nærmeste), så i år skal jeg gi en fotobok til noen jeg er glad i. Disse fotobøkene er superenkle å lage, og de ser utrolig profesjonelle ut. I tillegg trenger de ikke å koste mer enn 70 kr. De bøkene som er litt større, og av litt bedre kvalitet koster selvsagt mer, og på mange kan man velge mellom løst cover, hardcover osv. 


I en test laget av dinside.no viser det seg at cewe fotobok generelt sett er den beste, både hva brukervennlighet, kvalitet, pris, leveringstid og valgfrihet angår. Programmet er gratis å laste ned, og det er helt hundre prosent uforpliktende. Dessuten er det et utrolig morsomt tidsfordriv, dersom du skal gi boken til noen du har mange koselige minner sammen med. Det finnes mange forskjellig type bøker, og mange fotobutikker har eget programvare. I tillegg til Cewe fotobok, som kjøpes i samarbeid med enten Japan Foto eller Elkjøp, får du også tak i hos blant annet Fotoknudsen, Elite Foto, Eurofoto og Extrafilm.


Denne passer perfekt å gi til venninner, foreldre, besteforeldre og lignende. Uansett kommer du til å kose deg kjempe masse med det, og det blir nesten akkurat som å gi bort en hjemmelaget julegave. 

Problemet er at det kan bli utrolig stressende derfor man ikke begynner i god tid, og nettopp derfor tenkte jeg å tipse dere lesere om det nå. Selv har jeg brukt mesteparten av dagen på dette, og det blir så bra! 


Mange tenker nok sikkert at man vil vente litt, for å se om man finner noe annet som passer bedre, men selvom det er tilfelle kan man jo lage en mal til en bok, og bare vente med å bestille den. Det er nemlig ikke noe problem. 

Kos dere med førjulssyslene, så snakkes vi snart.

PS. Bildene er fra min egen fotobok som jeg laget for noen år siden i forbindelse med et skoleprosjekt. Tema i denne boken er "Lykke". Den søte fuglen er forresten fra Nille.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar