-->

tirsdag 24. september 2013

Nedtelling

Denne dagen ble plutselig superbra, da jeg fikk beskjed på telefonen min at det nå er kun 3 mnd. igjen til selveste juleaften! Tre, korte måneder! Noen dager går så innmari fort, og godt er det!

Jeg klarer nemlig nesten ikke vente lenger til å sette ordentlig i gang med alle forberedelser som ender om bare tre måneder. På ett vis er det litt frustrerende også. At det går over så fort mener jeg. Noen (som meg) går å gleder seg i 11 måneder, og så er det over før du vet ordet av det. Julen varer bare i èn liten måned av året, og det er vel derfor jeg er så innmari glad i den. 




Om nøyaktig tre måneder vil det være:

  • mørkt
  • snø utenfor vinduene (forhåpentligvis)
  • lyst og varmt inne
  • julelukt og julemusikk i hele huset
  • kos med familie
  • masse spenning
  • juleglede å spore over alt
og sist, men ikke minst, det vil være juleaften <3



Ha en fantastisk dag, alle der ute! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar