-->

torsdag 12. september 2013

Inspirasjon

Jeg kan sitte i timesvis av gangen på Pinterest og se etter inspirasjon, ting jeg kan lage selv, og forslag til julegaver. For å kickstarte denne bloggen skikkelig, legger jeg ut to innlegg på en kveld.


Det er jo klart at det ikke kommer til å bli jevnlige oppdateringer tre ganger om dagen nå på høsten, men det tar seg nok opp når vi starter på November. Det er da det virkelig for alvor starter å bli tidlig mørkt, og det er da det begynner å bli kaldere. Med kulden utenfor, et lunt pledd i sofaen foran peisen, og en kopp med te eller kakao kommer virkelig inspirasjonen frem.



Noen av disse bildene vil nok gå igjen i andre settinger, men forhåpentligvis blir det ikke ofte, slik at dere går lei. Her kommer altså det aller første bildedrysset!


Denne er så nydelig! Hadde nok ikke hatt den ute, ettersom jeg er veldig glad i å ha de tradisjonelle julekransene på ytterdøren, men ett eller annet sted skulle jeg definitivt funnet et sted å ha denne!

Denne er så enkel, men sier likevel så mye.
Kunne godt ha rammet inn denne og hengt på veggen, eller kanskje hatt som julekort? :-)

Syntes det er så fint med en tvers igjennom gjennomført stil. Dette har jeg lyst til å prøve selv, når jeg en gang får meg hvite spisestuestoler. Passer perfekt til mitt eget juleservise!

Fantastisk nydelig idè dersom man har barn!
Si at nissens hjelper bor der inne. 

Er så fan av hvordan Amerikanere alltid lager en "big deal" av høytider,
og man må jo bare få julestemning av dette inngangspartiet?!

Kjempekoselig peis, ser for meg at strømpene henger fra girlanderen juleaften morgen.

Kjempemorsom idè til hva man kan gjøre med gamle, slitte eller rett og slett ubrukte julekuler.
Fantastisk!

Slike "Snow Globes" skal visst være veldig enkle og lage.
har funnet flere oppskrifter selv, og skal prøve disse på juleverkstedet i år!
Jeg deler oppskrift og resultat med dere da.

Dersom man er glad i Vintage må jo dette være midt i blinken?
Superherlig dersom man bare vil ha litt variasjon på treet også.

Håper dette faller i smak, og at det ikke ble for rotete. Blogging er nok noe jeg må bli litt vant med før jeg helt lærer meg hva som fungerer, og hva som ikke blir bra. Øvelse gjør mester, og jeg har ca. to og en halv måned å bli bedre på!
Etterhvert vil jo selvfølgelig mine egne bilder også vises her.

Vi sees neste gang, ha det fantastisk frem til da! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar