-->

søndag 15. september 2013

100 dager

I dag viser countdownen min at det kun er 100 dager igjen til juleaften!
Om 100 dager har jeg nettopp brukt hele dagen på å sitte foran tv'en og sett på hele juleaften programmet på NrK - for det blir faktisk ikke jul før jeg får sett "Tre Nøtter Til Askepott", "Reisen Til Julestjernen", Disney-kavalkaden og hele pakka! Selvfølgelig med litt godteri, og lukten av jul i hele huset :-) 






Om nøyaktig 100 dager vil gjestene begynne å komme, Sølvguttene synger julen inn, og om ikke lenge vil maten være servert til nydelig julemusikk. Det er så mye å glede seg til!





100 dager kjennes ut som lang tid, akkurat nå. Heldigvis er det egentlig ikke det. Egentlig kan vi ta vekk mange av de dagene, for det er kun to måneder og to uker til 1. desember, og med en gang 1. desember er nådd, da går det hele altfor fort. Underskrevne kommer til å begynne med juleverksted allerede i midten av november, så det er virkelig mye å glede seg til fremover. 





I går fikk jeg forresten enda flere deler til juleserviset mitt, som jeg gjerne kan vise dere dersom det er noen interesse for det. Det er så nydelig, og med det kom selvfølgelig julestemningen. Jeg gleder meg så forferdelig! 





Håper alle har en fortreffelig søndag, og at alle julesjeler der ute gleder seg over at det bare er 100 dager igjen til jul. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar