-->

tirsdag 14. november 2017

Årets første


God tirsdagskveld! 

Bortsett fra én herlig søndag på tur, har hver eneste fridag i det siste gått med til rydding, sortering og rundvask i leiligheten. Skal ikke skryte på meg å være ferdig, men jeg nærmer meg i det minste halvveis. 

I går bestemte jeg meg for å endelig feire nettopp det, og klinte til med julemiddag! 

Tok selvsagt ikke noe godt bilde av måltidet, så dette får duge!

Det var absolutt nydelig - om jeg får si det selv.
Mitt første forsøk på ribbe, og det ble vellykket! 

Brukte denne oppskriften på langtidsstekt ribbe.
Ettersom vi bare er to personer hadde jeg bare ei lita ribbe på litt over 0,5 kg., så jeg fulgte bare gradene, og selvsagt ikke tidene.

Det var første gangen jeg fikk brukt juleserviset mitt også! 

~          *          ~
Og du, her kommer et lite tips fra meg! Black friday er rett rundt hjørnet. Jeg har planlagt mange julegaver og sjekket priser - men venter med å handle dem til black friday (bare i tilfelle det kommer bedre pris på akkurat det du skal ha).
Jeg håper på god fangst denne dagen!

~     *     ~
Og pst: 40 dager igjen til jul <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar