-->

mandag 20. november 2017

Stopp tiden!


Er det bare jeg som føler at tiden går helt uhorvelig fort nå?
En (iallfall jeg) går å gleder seg nesten et helt år, og plutselig sitter man her, og er i slutten av november allerede? Kan det virkelig stemme?

En titt ut vinduet her jeg sitter vitner ikke om at vi snart entrer desember, den mest magiske måneden i året, men snart er vi altså der. Snart bare én måned igjen til jul.

Selvsagt håper jeg at eksamensnervene og fulle timeplaner gjør sitt til at tiden later til å gå fort, og når eksamen er et tilbakelagt kapittel vil tiden gå sakte, og jeg vil kunne nyte. 
Håper jeg.

Til tross for lite jul ute, er det fremdeles desto mer jul inne i meg, og jammen blir det mer og mer jul hjemme hos meg også.
Etter julevasken i stue, spisestue og kjøkken i helgen klarte jeg ikke vente mer...


... stjerna måtte opp! 

Planen var selvsagt å ikke tenne den før første søndag i advent, men den lyste nå her en kveld allikevel. 

Så nydelig ... <3 

~         *          ~

Håper dere er i rute



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar