-->

fredag 24. november 2017

Countdown to Christmas


24. november, og virkelig bare én måned igjen til julekvelden.
Riktignok er det fremdeles ei drøy uke til første søndag i advent, men nå orker jeg ikke vente lengre, og tenner stjernene! 

I går feiret amerikanerne Thanksgiving. Det har blitt populært å markere dagen også i Norge. Er det noen av dere som feirer/markerer? Selv markerte vi dagen med å spise kalkun, og å fortelle hverandre hva vi er takknemlige for. Selv om vi ikke har samme kulturelle historie som Amerika tar jeg enhver mulighet til å spise god mat, og til å vise litt takknemlighet.



Thanksgiving i går, betyr Black Friday i dag! Jeg håper du finner frem i galskapen! Selv planlegger jeg å få unna de fleste av julegavene som står igjen i dag, og noen er allerede i boks.



Helgen består av lesing for min del - på mandag kommer eksamen, og etter det: O'herlige juleferie! 
Etter det håper jeg at jeg kan dele mine favorittoppskrifter, stemningsbilder, inspirasjonsbilder og det meste annet som er julerelatert.

~          *          ~
Det gleder jeg meg til!
Bare én måned igjen <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar