-->

tirsdag 24. oktober 2017

Countdown to Christmas


Nå kjenner jeg at julestemningen virkelig trenger seg på.

"Det blir mørkere ute,
men lysere inne i oss"

er et sitat jeg ofte tenker på omtrent på denne tiden.
Jeg husker ikke hvor jeg har det fra.
Kan det være fra Jul i Skomakergata?

Jeg synes sitatet passer så godt på denne tiden fordi det er slik jeg føler det er.
I takt med at det blir mørkere ute blir julegleden i meg større. 
Den skinner så sterkt at den skinner tvers igjennom.

Butikkene fylles med julevarer,
og noe har fått bli med meg hjem.
Jeg vil starte pyntingen! 
Men det får vel vente enda ei stund.

Først ut er eksamen om en liten måned.
Etter det blir det fullt julefokus.
Men heldigvis med små juledrypp innimellom.

Endelig er det bare to måneder igjen, og en drøy måned til første søndag i advent.



Det gledes.

~     *     ~
to måneder igjen.. til jul <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar