-->

onsdag 26. november 2014

Tre Nøtter til Askepott

God kveld alle sammen!

~          *          ~

Jeg kommer bare innom for å fortelle dere at jeg har vært på teater i kveld! 
Dere klarer sikkert å gjette utifra overskriften at stykket vi så var 
"Tre Nøtter til Askepott".
Det kommer sikkert ikke som en overraskelse at jeg må ha med meg den filmen hver eneste julaften.
For min del har jeg så fryktelig savnet å se "Reisen til Julestjernen" som flere år ble satt opp her i byen jeg bor, men det er lenge siden forrige gang.

Jeg var redd dette ikke skulle være særlig bra.
Pappaen min hadde fått gratisbilletter til førpremiere gjennom jobben, og det var klart jeg ville dra for å sjekke det ut! 
Derfor tok jeg med meg min mamma og mormor, og sammen koste vi oss veldig på teater.

Bilde tatt fra hjemmesiden til Rica City Hotell
http://www.ricacityhotel.no/city-scene/tre-notter-til-askepott/
Som sagt var jeg skeptisk, men jeg gledet meg samtidig.
Ville dette egentlig gi meg juleglede?

Allerede før teppet gikk opp satt jeg der og kjempet mot tårene. 
"Jaja, dette lover bra", tenkte jeg, da de satt på den karakteristiske sangen. 
- og jeg ble ikke skuffet.
Stykket var så utrolig bra! 
De hadde tilpasset det til byen, og selvsagt til scene, og det var utrolig mange morsomme scener. 
Jeg lo så tårene trillet, og ikke bare en gang heller. 
Skuespillerne var kjempeflinke, karakterene var morsomme, og flere scener var så nydelig at tårene kom med en gang. 

Dersom du skulle få mulighet vil jeg virkelig anbefale deg å se dette stykket, vi storkoste oss, og da det var ferdig kunne vi ikke tro at det allerede var ferdig.

~          *          ~

Jeg ønsker dere alle en riktig fin førjulstid,
håper at nettopp du får blitt med på all kosen du skulle ønske.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar