-->

tirsdag 1. desember 2015

God kveld - og velkommen desember!


Jeg kan ikke tro det.
I dag er det den første dagen i desember!


Mamma har som vanlig laget pakkekalender til meg (heldige meg!), og spesielt derfor er desembermorgener ekstra hyggelige.
Spesielt i dag var det hyggelig å få en liten pakke på morgenkvisten. 
I dag har jeg nemlig hatt semesterets første eksamen. 
Det gikk veldig bra for min del, og nå er jeg så glad og lettet.
Bare én eksamen igjen til julegleden tar over livet!

Unnet meg en times tid til å lage pepperkakehuset mitt i dag.
Satte det ikke sammen, men delene er iallfall klare til å settes sammen en kveld jeg ikke orker å lese. 

~       *       ~

Ønsker dere alle en fantastisk desember måned!
(Kryss gjerne fingrene for at jeg skal få snø)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar