-->

tirsdag 22. desember 2015

22.12.15


Hei og god morgen!

Bitte-lille-julaften allerede.
Jøje meg som tiden flyr.

Jeg merker så stor forskjell på julen nå som jeg studerer, og når jeg ikke gjorde det. Halve desember og minst halve november går med til bare lesing, og det er minimalt med tid som går til juleforberedelser når leseperioden starter. 

Nettopp derfor føler jeg at den herlige ventetiden går altfor fort. Jeg gleder meg veldig til å bli uteksaminert, til å begynne å jobbe, og til at ventetiden skal gå tilbake til å være lang og vidunderlig - uten avbrytelser fra eksamenslesing.

Til neste år håper jeg at jeg er ferdig med enda flere juleforberedelser før leseperioden enn jeg var i år, for tiden etter eksamen er jammen meg hektisk den også. 

Nå skal jeg senke skuldrene og lytte til denne flotte sangen:


~          *          ~
Riktig god bitte-lille-julaften!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar