-->

søndag 7. desember 2014

Så tenner vi to lys i kveld


~     *     ~

Så tenner vi to lys i kveld
to lys for håp og glede
De står og skinner for seg selv
og oss som er tilstede
Så tenner vi to lys i kveld
to lys for håp og glede

~       *       ~



God 2. søndag i advent, kjære leser! 
Håper dere har hatt en fin helg, og en fin uke.
Selv er jeg midt oppi eksamensstresset, og det blir dessverre ikke mye tid til små og store julegleder.

I dag tok jeg meg tid til å pakke inn et lite tårn med julegaver, og tidligere i denne uken og den forrige har jeg brukt litt tid på julebaksten. 

I uken som kommer håper jeg at jeg får bakt ferdig de siste slagene, og når jeg er ferdig med alle eksamener, og har juleferie, da kommer oppskrifter på de beste småkakene (julekakene) jeg vet om!
Og noen bilder av pepperkakehusene våre. 

Jeg gleder meg iallfall til å få bedre tid til å skrive innlegg om alt som har med julen og gjøre, og jeg gleder meg til å nyte den siste tiden før selve julekvelden.

~     *     ~

Håper dere nyter tiden, og slipper stresset!
Jeg ønsker dere en nydelig førjulstid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar