-->

mandag 1. september 2014

Velkommen september!

September er endelig her, og nå som vi først har kommet så langt føler jeg at året har gått så fort.
Jeg syntes ikke det er lenge siden jeg skrev om hvor sint jeg var på snøen, men at julen ellers hadde vært fin.
Året har rett og slett gått veldig fort.

Nå som jeg har begynt på skolen går tiden iallfall ikke noe saktere.
Nå føler jeg dagene går som dette:

eat, study, sleep
repeat

Det er klart dagene flyr avsted da.
Jeg har imidlertid fått ganske god kontroll på enkelte rutiner, og det gjør at hverdagen er mye enklere.

Nå som september endelig er her, har jeg også for alvor latt julegleden og julelengselen min få fritt spillerom, og under rengjøringen her om dagen satt jeg på en julefilm som til slutt ble to.

I bilen her om dagen hørte jeg på juleCD'en Pepinos Jul, og det føltes absolutt fantastisk!
Det er så deilig å tenke at julen virkelig nesten er rett rundt hjørnet.
(det samme er eksamen, og det er bare rett over tre måneder til jeg har min første muntlige eksamen, men den tid den sorg!)

Nå vil jeg bare glede meg!

~          *          ~

Dere, det er kun 114 dager til julaften i dag!
Håper dere nyter dagene

1 kommentar:

  1. Hyggelig innlegg, om jeg ikke får julestemning (jeg er ikke så tidlig ute med det, jeg må liksom spare på julefølelsen), så får jeg MASSE god høststemning av bloggen din i dag! Ha en finfin septemberkveld!

    SvarSlett