-->

onsdag 24. september 2014

Juleboble

Å dere, de siste dagene har jeg vært i en juleboble så sterk 
at det ikke nytter å stikke hull på den.

Helt siden min første, virkelig sterke julefølelse dette året har denne boblen omsluttet meg, og i dag er det helt greit. I dag er det bare tre måneder til julekvelden og bare to måneder til huset er deilig pyntet og jeg slapper av med (mest sannsynlig) årets første julefilm. 


Når det er sagt kan jeg godt få komme meg ut av denne boblen snart, for de rundt meg begynner både å bli stresset av at julen nærmer seg, og også irritert fordi jeg prater om det hele tiden, og i minst en måned til er det greit, men etter det setter jeg i gang for fullt. Da tror jeg nemlig at julen vil bli en ganske naturlig avleder for eksamensnerver og det som skulle komme på omtrent den tiden. 

~          *          ~

Nå får jeg kommer meg tilbake til strikkingen, jeg har også opptil flere julegaver som skal produseres i rimelig tid før jul, slik at jeg kan strikke på den deilige Skappel-genseren min mens jeg ser på julefilmer i desember *drømme* <3 

~          *          ~

Håper dere har en fin lille-lørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar