-->

torsdag 30. august 2018

Regnværsdag


Riktig god morgen til deg som måtte lese dette. 



I skrivende stund sitter jeg å nyter frokosten og en deilig kopp te. Jeg tenkte ikke noe mer over dette før jeg åpnet en ny boks honning for å ha oppi. I samme øyeblikk som jeg pustet inn den herlige duften, ble hele meg fylt av den herligste julestemning. 

Ute er det grått og det regner smått.
Samtidig har jeg startet det nye kapittelet i livet mitt som fulltidsansatt, og livet som student er over for denne gang.



Siden sist har jeg ikke gjort mer med kalenderen jeg skal lage til min samboer, men enda flere kalendergaver er innkjøpt og mottatt.

Etter denne nydelige sommeren vi har hatt er jeg nå klar for mange flere regnværsdager som i dag, mørkere morgener og kvelder, og mer innekos <3

~          *          ~
Under fire måneder igjen til jul       



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar