-->

mandag 1. januar 2018

Nyttårsforsetter


Hvert eneste år starter mange av oss på nytt.
En bedre meg.
Blanke ark jeg skal fylle med bedre sider.
Jeg skal være lykkeligere...
vakrere...
bedre trent...

Disse forsettene klarer aldri jeg å holde.
Det går fint an å sette seg mål mens man går.

Samtidig er det noe fint med å tenke over året som har gått, og å sette fokus på noe man ønsker å bli bedre på.

I år har jeg to nyttårsforsetter, og jeg tror ikke de vil være umulige å nå. Nå ønsker jeg å dele disse med dere.

Bilderesultat for list of new year's resolutions

1. Bedre rutiner. Denne forklarer seg vel selv, men hovedsakelig ønsker jeg bedre rutiner ved leggetid, for å forbedre søvnen, bedre rutiner med trening av hunden, og også generelt i hverdagen.

2. Ta flere bilder! Siden jeg fikk min første iPhone i 2011 eller deromkring har jeg vært flink til å ta bilder. De siste par årene har jeg derimot sluttet med det - fordi jeg ikke ønsker å ha telefonen så mye oppe når jeg er sammen med andre mennesker. Nå synes jeg imidlertid at jeg alltid har så få bilder av menneskene jeg er glad i, og meg selv sammen med nevnte mennesker. I år er derfor nyttårsforsettet å bli flinkere til å fange øyeblikkene på kamera, uten å sluke øyeblikkene fullstendig.

~     *     ~

Håper du når dine nyttårsforsetter, og at ditt 2018 blir knall!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar