-->

tirsdag 29. august 2017

Jeg venter


Det går treigt med meg om dagen.
Så mye man skal rekke, så mye man vil, og så må som må gjøres.
Som ikke alltid samstemmer.

Ting man er det ikke alltid mye glede i.
Ting man vil kan fort ta for mye tid fra det man .
Jeg prøver å fokusere på det jeg vil, og sper på med det jeg .

Heldigvis har høsten startet sin innmarsj.
Det gleder meg.
Om høsten synes jeg det er lettere å roe ned.
Lite mas og stress.

Tea, Book and Cosy Socks can help you get out of bed in the morning
http://www.dreams.co.uk/sleep-matters-club/how-to-get-out-of-bed-when-its-cold/

Mørketiden nærmer seg, og jeg gleder meg.
Det er så mange ting å glede seg til med høsten.
Tente lys. En god kopp te i sofakroken. Film eller serie på tv. Premierer i haugevis. 
Jeg finner det også lettere å trene når det ikke er så varmt. Men det er desto lettere å finne seg noe godt å knaske på når kvelden kommer. 

Jeg går inn i mitt siste år på utdanningen.
Om ett år står jeg forhåpentligvis i ny jobb.
Det gleder jeg meg til.
Da blir høsten ekstra spesiell.

For nå skal jeg kose meg uendelig mye sammen med en fin samboer, en vakker og flott hund, prøver å studere smart og strukturert, og å nyte tiden vi har i vente.

Jeg venter på at trærne skal bytte farge. Jeg venter på dager med tungt regnvær, og lyn og torden.
Jeg venter på at bestilte julegaver skal komme i posten.
Jeg gleder meg til all kosen høsten har å tilby.
Jeg gleder meg så uendelig mye til tiden som kommer, men jeg håper det kommer til å gå treigt en stund til.

~          *         ~
Håper du også har noe du venter på og gleder deg til
Under fire måneder igjen til jul ... <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar