-->

onsdag 24. juni 2015

Countdown

Hei, og god onsdag til deg!

~     *     ~

Det er allerede tid for ny countdown-post.
Nå synes jeg tiden går virkelig fort!
Synes det ikke er lenge siden den forrige jeg skrev, hvor jeg ønsket dere en fin sommer.

Her er det ikke mye som tyder på sommer i dag.
Det regner tett, stritt og hardt, men jeg synes det innimellom er ganske godt.
(Kanskje spesielt i dag, ettersom jeg ble solbrent i går)

Den siste måneden har vi hatt noen grå dager her hvor jeg bor, og på de dagene har julestemningen kommet snikende.
Jeg har sett på to julefilmer og hørt på litt julemusikk.
På grå dager synes jeg det er helt greit å hente frem litt godstemning der godstemning kan hentes frem.

I dag er det i tillegg kun seks måneder igjen til julaften!
I dag kan jeg telle på én hånd antall måneder til jeg pynter til jul.
Skal likevel nyte sommeren og de fine, lange sommerdagene først.

~          *          ~

Håper dere hadde en fin St. Hans-feiring, og 
jeg ønsker dere en fin sommer videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar