-->

torsdag 14. august 2014

August og skolestart

God kveld, og god augustmåned til dere alle! 

Jeg håper dere fremdeles nyter det sommeren har å by på. Nå har vel de fleste kommet tilbake fra ferien, noen er kanskje tilbake på skolen, mens noen kanskje har enda noen feriedager til gode før hverdagen sparkes i gang igjen.

For min egen del vil nok dette året bli veldig utfordrende og spennende, for i år har jeg startet på lærerutdanningen. Selvom jeg er forberedt på mye og hardt arbeid for å være den beste studenten jeg kan være, vil jeg nok fortsatt finne god tid til juleforberedelser og juleglede, og som alltid ha nedtelling til julaften her den 24. 

~          *          ~

Tenk at vi allerede er i august, da dere? 
Så fort dette året egentlig har gått. 


Det er rart å tenke på at vi allerede nærmer oss julen med stormskritt, men jeg føler jeg er godt i rute. 

Mange julegaver er klare, de aller fleste er ferdig planlagt, og frem mot jul skal jeg kose meg med å strikke enda flere julegaver. 

Har noen av dere forresten hørt om Juleflyet? 

Det kommer et eget innlegg om det etterhvert, men foreløpig kan jeg jo si at det er til en fantastisk flott sak, og alle kan være med! 

~          *          ~

Nyt resten av sommeren,
så snakkes vi om 10 dager

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar