-->

mandag 20. januar 2014

Følg via e-post

Hei dere, og godt nyttår!

Jeg håper virkelig at dere alle hadde en fantastisk jul, og at nyåret behandler dere pent. 

Nå som julen er over for denne gang (vel, i fjor..), blir det ikke så ofte oppdatert her inne, men en gang innimellom blir det nok likevel. 


Derfor la jeg til en liten gadget som gjør at dere kan få en e-post når jeg poster et innlegg, og alt du må gjøre er å skrive inn e-post adressen din i 'Følg via e-post'-gadgeten til høyre, og trykke 'submit'. Da vil et nytt lite vindu dukke opp (hvor det står FeedBurner Email Subscriptions eller noe lignende), hvor du skriver inn bokstavene som kommer opp, og 'Complete Subscription Request'. 
Deretter vil du få en e-post med en link du må trykke på for å aktivere abonnementet, og voila, du får alltid mail når jeg poster noe her - dersom du ønsker det selv, såklart! 


Håper dere vil følge meg videre, jeg har allerede mange planer for julen 2014!

~          *          ~

Vi sees neste gang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar